Ret til tilbagetrækning

Alle ordrer sendes til vores lager til forsendelse og behandling samme dag. Afbestilling er underlagt vores kundeservices skøn og bekræftelse.

RETURNERINGER

aaronaarhus.dk/pages/kontact
***ALLE RETURNERINGER SKAL GODKENDES AF VORES SUPPORTTEAM FØR AFSENDELSE. FØLG LINKET OVENFOR FOR AT TJEKKE DIN RETURANMODNING ***.

Returanmodninger skal foretages inden for 14 dage efter modtagelse af din ordre.

For at være berettiget til en returnering skal din vare være ubrugt og i samme stand, som du modtog den. Din vare skal være i den originale emballage.

Du skal kontakte os, før du returnerer, da returadressen varierer afhængigt af, hvor din ordre kommer fra.

GRUNDE TIL, AT DU ØNSKER AT RETURNERE ELLER BYTTE DIN ORDRE

Du har modtaget en beskadiget/fejlbehæftet vare

Alt, hvad du skal gøre, er at sende os en supportmail (info@aaronaarhus.dk) med dit ordrenummer og vedhæfte et foto af den beskadigede vare. Hvis vi kan se på billedet, at varen er beskadiget, sender vi dig en ny vare 100% gratis så hurtigt som muligt.

Du har modtaget den forkerte vare

Vi er alle mennesker, ikke sandt? Selvom vi dobbelttjekker alt, kan det ske, at vi sender dig den forkerte vare. Bare rolig, send et foto af den forkerte vare til info@aaronaarhus.dk, så vil en af vores medarbejdere tage sig af det.

Kunden skal fremlægge bevis i form af et foto eller en video for at modtage en refusion.

Hvis du opfylder ovenstående kriterier, bedes du sende os en e-mail på info@aaronaarhus.dk.

VI ACCEPTERER IKKE RETURNERING ELLER OMBYTNING, HVIS
du ønsker en refusion/returnering, fordi du har ombestemt dig". Vi fremstiller på bestilling og kan derfor ikke acceptere returneringer med denne anmodning.
Brug ikke linket ovenfor til at få din returanmodning gennemgået og godkendt af vores team, før du returnerer dit produkt.

Varen(e) er blevet brugt eller er gået i stykker
Varen(e) er blevet ændret på nogen måde
Varen(e) har på nogen måde afveget fra den oprindelige og salgbare tilstand, medmindre tilstanden er vores fejl
Varerne er ikke længere i deres originale emballage.
Varen(e) var en udsalgsvare

Tilbagebetaling

Når vi har modtaget din vare, vil vi inspicere den og give dig besked om, at vi har modtaget din returnerede vare. Når vi har inspiceret varen, giver vi dig straks besked om status for din refusion.
Hvis din returnering er godkendt, udsteder vi en refusion til dit kredit-/betalingskort.

Hvis du hævder, at et produkt er beskadiget eller

vil du modtage kreditten inden for et vist antal dage, afhængigt af din kortudsteders politik.

Bemærk: De fleste bankinstitutioner er typisk 3-5 arbejdsdage om at behandle en refusion.

yderligere oplysninger påkrævet

Nogle gange er et skatteidentifikationsnummer eller yderligere oplysninger påkrævet, for at vi kan behandle din ordre. Vi giver dig besked, når det er tilfældet. Disse oplysninger er kun påkrævet i nogle få lande og hjælper med at få vores produkter gennem tolden uden problemer. Hvis disse oplysninger ikke gives, vil vi ikke være i stand til at behandle din ordre, og der vil ikke blive givet nogen refusion.

Forsendelse

Alle kunder er ansvarlige for returforsendelsesomkostninger. Vi anbefaler kraftigt, at du sender returnerede varer med en sporingsmulighed, da vi ikke kan holdes ansvarlige for varer, der går tabt i transit.
Forsendelsesomkostninger refunderes ikke.

Aflysninger

Vi har en 12 timers afbestillingspolitik.
Hvis kunden ikke modtager pakken, vil den blive overdraget til posthuset, hvor kunden kan afhente den. Ellers vil pakken blive sendt tilbage til os. I dette tilfælde har kunden mulighed for at sende varen igen mod betaling af returforsendelsesomkostningerne.

Beskadigede varer

Vedlæg venligst fotos og en video, der viser varens dårlige kvalitet eller de beskadigede dele, så vi kan hjælpe dig så hurtigt som muligt. De bedste fotos kan tages på en plan overflade med god belysning, hvor fejlene er lette at se. Disse oplysninger bruges til at hjælpe dig med din ordre og til at forhindre fremtidige problemer. Giv os venligst besked inden for 7 dage efter modtagelsen af den beskadigede eller defekte vare.

Kontakt os

Hvis du har spørgsmål om, hvordan du returnerer din vare til os, bedes du kontakte os.
Du kan kontakte os ved at sende en e-mail til info@aaronaarhus.dk. Vores medarbejdere hos Aaron Aarhus står til rådighed 24 timer i døgnet, seks dage om ugen. Vi svarer altid inden for 24 timer og er glade for at kunne hjælpe!

Adresse: 1st Floor, no. 68 Tongyi Road, Zhuangshi Avenue, Zhenhai District, Ningbo, 315000, Zhejiang, China

Kundepleje